Mitä kuuluu verkkokaupalle?

riemuconfetti.jpg
En ole aikoihin kertonut RIEMUpuoti verkkokaupasta, jota olen pyörittänyt nyt reilun vuoden verran kaiken muun yritystoiminnan ohella. Siispä lienee aika kertoa kuulumisia myös sen saralta! Myönnettäköön näin ensi alkuun, että en ole aina suoriutunut tämän verkkokaupan pyörittämisestä ensiluokkaisesti. Kaikki tilaukset ovat onneksi lähteneet aina ajallaan, mutta toivoisin, että saisin lähetykset nykyistä nopeammin postiin. Onneksi tähän tulee piakkoin muutos. 
Ajattelin kokeilla työntekijän palkkaamista, joka pyörittäisi verkkokauppaa joitakin tunteja viikossa. Käytännössä siis minun ei tarvitse ensi viikosta eteenpäin hoitaa juurikaan tuotteitten valmistusta ja lähettämistä. Voin panostaa markkinointiin, joka on tällä hetkellä ollut olematonta. Kun on kiire, niin ei voi markkinoida, sillä tuotteiden valmistukseen ei riitä tällä hetkellä oma aika. Tästä edespäin pystyn markkinoimaan enemmän ja toivottavasti tällöin myös tuotteiden menekki kasvaa. Kokeillaan ja toivon, että systeemi onnistuu!
Työntekijä Snapchatista
Työntekijäkin löytyi juuri sopivasti - siitä täytyy kiittää Snapchattia. Valittelin joulun alla kiirettä ja ihana Jenni laittoi snäppin viestiä ja halusi auttaa minua joulukiireiden keskellä. Loppuvuodesta jo vähän väläyttelin mahdollisuutta toimia "täysipäiväisenä" verkkokaupan pyörittäjänä. Jennihän suostui ja on kyllä pelastanut minut ja RIEMUpuoti verkkokaupan. Hauskinta tässä on se, että en ollut koskaan aiemmin tavannut koko tyyppiä. Suosittelen ehdottomasti siis Snapchattiin liittymistä - ratkaisee näköjään monia ongelmia. 

Kevään mittaa tuotevalikoima kasvaa sisustuksen puolelle, mutta kerron tästä lisää myöhemmin, kun tulee ajankohtaisemmaksi. Itse en malttaisi enää odottaa!

Ihanaa kevään odotusta ja nautinnollisia talvipäiviä!

Terkuin,
Maru

Previous
Previous

Magneettitaulu

Next
Next

Nojatuoli olohuoneeseen / Hakola vs. HAY